kopa problémov

kopa problémov

Odoslaťod kukučka » Ne Apr 29, 2012 8:31 pm

Manžela som spoznala v r. 2006 a brali sme sa v 2008. Spoznali sme sa v UK. Je Portugalec a žije tam. Žila som s ním tam dlhšie. Naše problémy sú rozsiahle a už temer druhým rokom sme v oddelení a žijem s rodičmi na SR. Pomáhala som mu tams ukončením výšky - IT. r
Ked sme sa spoznali sme si povedali po ukončení výšky sa veľa zmení a hlavne manželova práca. Od jeho 18r pracuje ako štátny zamestnanec v vnemocnici. Pracoval 15r na 3 smeny a v tom som tam ja prišla do Lisabonu a spadla som do tejto rutiny. Bol ešte študentom denného študia. Tak som to brala ako vízvu že si tím prejdeme a budeme žiť potom ako my chceme. Počas nášho spoločného života mal problémy so spánkom, neustále sa mi sťažoval že sa budí viacej unavený ako ked ide spať, problémy s pamätou, nebol dobre koncentrovaní, pôsobil veľa x. veľmi unaveným dojmom. Niekedy sa budil s veľkými kráčami vyskočil z postele ako strela a ja som nevedela čo sa deje...Je skôr nočný typ a ja chodím do postele so sliepkami...Vela presedí za internetom až priveľa. Je veľmi intelektuálne zdatný, vizná sa v astronomii, financiách, ovláda 4 svetové jazky. Je dosť pohodlný, nešportuje, rád chodí do reštaurácií a café, proste južan...ved portugalec. Závažný problém v našom vzťahu je sex. Počas študia a práce na 3 smeny som vnímala že je fakt unavený ved raz pracoval v noci potom dve pobedné dev volna zasa nočná a potom aj ranná tak bol 16h. v robote...takto žil 15r. Ešte denné štúdium tak som brala veľký ohľad na neho bola trpezlivá. Mávali sme vzťah tak 2x max 3x do mesiaca. Aj to s väčšíme problémami lebo zlyhával a ja som nevedela ako na to. Tak ťažko sa mi pozeralo do jeho frustrovaných očí. Nikdy som ho neponízila, nevysmiala sa mu. Fakt som sa snažila mu to spríjemnovať ako som vedela aby mal na " to " chuť. Vyvíjala som úsilie kupov prádla alebo robila romantiku aby sa dobre cítil a vnímal môj záujem o neho. Iba raz si uvedomujem že sme mali bez