Zložitá situácia

Zložitá situácia

Odoslaťod Blue_eyed_merry » Pi Apr 19, 2013 10:56 pm

Zdravím,
ja by som sa Vás tu chcela spýtať, čo mám robiť ďalej. (ešte niečo na úvod, už som to 2x písala na stránku diva.sk do psychologickej poradne a nič)
Mám 21 rokov a mám priateľa o 3 roky staršieho. Spolu sme asi 4 roky. Sedíme si po stránke psychickej i fyzickej.Lenže žiadny vzťah nie je ideálny. On už nemá prácu asi pol roka a stále sníva o zahraničí, kde chce ísť robiť. Samozrejme nevie žiadnu reč a má vyštudovanú /ak sa to tak dá nazvať/ učňovku. Tu na Slovensku sú teraz príležitosti, ale on si nedá povedať.
Už je to pre mňa tak dlho, že ma prestal priťahovať a sex s ním je pre mňa iba povinnosť. A keď mu odmietam sex, tak mi povie: "Tebe sa nič nechce!!!" tak isto ako jemu sa ísť prejsť hoci aj po krásne rozkvitnutej záhrade pri dome. Jasné, načo mi je chlap bez roboty a navyše s nižším mentálnym postavením (študujem na vysokej)??? Ale ja si bez neho neviem už predstaviť život, lebo je môj jediný (aj) kamarát, lebo s mojich už bývalých kamarátov a kamošiek sa stali gambéri, ožrani, "ľahké ženy", závistlivci....
Doma to mám tiež "veselé" - staršia segra sa neustále háda s mamou o peniaze a o jej LENIVOSŤ (otec jej ešte aj drží stránku!), otec to nevydrží - ožere sa ako sviňa, potom rozpráva neskutočné veci (našťastie si to na druhý deň nepamätá ), najstaršia segra k nám stále vodí svojho "pangharta" alebo ako mám to dieťa nazvať, lebo si dovoľuje to, čo ja som si v živote nedovolila a to ma len 3 roky! Ako keby nestačilo za posledné 2 roky som nabrala asi 10 kg a teraz sa pasujem s nespavosťou (hlavne z nedele na pondelok, keď treba ísť do školy).
prosím poradte mi, či to mám ísť riešiť s odborníkom, alebo aspoň niečo napíšte na to, nečítajte si to len tak, ja som na tom dosť zle.
ĎAkujem
Blue_eyed_merry
 
Príspevky: 15
Založený: St Aug 01, 2012 8:46 pm

Re: Zložitá situácia

Odoslaťod crocodile » Št Máj 09, 2013 8:50 pm

blue-eyed-merry,