Stratila som smer

Stratila som smer

Odoslaťod Trancetta » Ut Nov 04, 2014 5:45 pm

Dobry den mam skoro 21 rokov. Chodila som na gymnazium a zmaturovala som na same 1. Myslim ze to bolo stastie a skor som si to vymodlila u toho hore pretoze som nepatrila medzi najlepsich ziakov, ale ani najhorsich. Asi tyzden po maturite som odisla do zahranicia a bola som tam rok, tam som si uvedomila ze chcem studovat. O vysokej som velmi neuvazovala kvoli tomu, že som velmi nevedela kam ist a po druhe v tom case sme mali doma dost vazne problemy. V zahranici to bolo tazke ako vsade v podstate som ani nevedela do kedy tam budem no a som naspat, zacala som studovat techniku a zistila som ze mi to vobec nejde a ani ma to nebavi. Uvazujem ze to skoncim teda som uz viac-menej rozhodnuta ale neviem si poradit co bude dalej. To uz budu dva stratene roky, spravila som krok vedla s vysokou skolou a stratila som nacisto motivaciu. Neviem co so sebou doma mi sice hovoria ze to je moja vec v podstate si skolu platim uplne sama rodicia mi na to nedavaju ale cakam ze mi to isto budu este vycitat... neviem co so sebou.... :(
Trancetta
 
Príspevky: 8
Založený: Ut Nov 04, 2014 5:37 pm

Re: Stratila som smer

Odoslaťod Vopo14 » St Nov 05, 2014 10:28 pm