prosba čo ďalej

prosba čo ďalej

Odoslaťod Biba » St Nov 05, 2014 12:21 am

Dobrý deň! Som 25 ročná pracujúca žena v detskom domove. Stále externe študujem VŠ. 8.1. 2012 som nadobudla vzťah s mojim partnerom. Má 29 rokov a pracuje v oblasti finančníctva. Môj partner keď sme sa zoznámili cez sociálnu internetovú sieť bol skôr introvertný a málo komunikatívny. Mali sme veľmi rýchlo v našom vzťahu problémy keď že ešte nemal vysporiadané záväzky z predchádzajúceho vzťahu z ktorého má dnes už 5 ročnú dcérku. Môj partner mi vtedy tvrdil, že je so svojou bývalou partnerkou rozídený viac ako rok. Neskôr som sa od nej dozvedela,že oficiálne boli rozídení týždeň, aj keď vzťah dlhodobo nefungoval a z jej strany tam nastala aj fyzická nevera. Začali sme z praktických dôvodov (dochádzanie,platenie dvoch nájmov) bývať v spoločnej domácnosti veľmi skoro. od 1.2. 2012-po troch týždňoch vzťahu. Do nášho spoločného bývania (privát-jedna izba ) nasťahoval aj veci svojej bývalej a dcérky lebo ich ešte nestihol odsťahovať... Na koniec bývalej veci vyhodil,dcérke poslal poštou. Vzťah s jeho bývalou je katastrofálny. Dcéru mu nedáva. Nestretáva sa s ňou. Rok sme sa kvôli tomu trápili (ja možno viac ako on, ale veľmi sa trápil aj on) a nakoniec k tomu zaujal stanovisko, že to nerieši ako bude tak bude a nerieši to do dnešného dňa. Môjho partnera nadovšetko milujem. Stretla som ho ako takmer 23 ročná ale nikdy som k nikomu nič tak silné neprechovávala ako k nemu. Ani k prvým láskam v puberte a od 18 do 21 rokov som mala pomerne vážny vzťah. Približne po 4 mesiacoch vzťahu som na základe uložených prihlásení prišla na to, že má konto na pokeci a zoznamuje sa s ďalšími ženami, no prioritne si píše so svojou bývalou partnerkou-matkou svojej dcéry. Toto sa celkovo za náš vzťah v určitých intervaloch zopakovalo tri krát. Z toho mal dva krát nik ako muž a 1 krát ako žena. Vždy si písal prioritne so svojou bývalou partnerkou, ktorá netušila, že si píše s ním a jeden krát iba s druhými ženami. No